O nas

Spółka PROGAMA powstała w 2008 roku. Głównym nurtem działalności jest sprzedaż i wdrożenia systemów informatycznych dla firm.
Wdrażamy zarówno zintegrowane systemy ERP, jak i wybrane moduły czy funkcjonalności takie jak:
kadry-płace, finanse-księgowość, środki trwałe, handel, magazyn, CRM.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wypracowaliśmy szybkie i skuteczne metody wdrożeniowe. Posiadamy również dobre zaplecze serwisowe z możliwością błyskawicznej pomocy zdalnej.
Kompetencje programistyczne pozwalają na szybkie i sprawne migracje danych oraz integracje z innymi systemami.

rozwiązania_informatyczne

ProGama współpracuje z wybranymi producentami oprogramowania, dzięki czemu proponujemy tylko sprawdzone i stabilne rozwiązania. Posiadamy pełną ofertę oprogramowania do obsługi małych i średnich przedsiębiorstw, którą potrafimy dopasować do potrzeb klienta. Proponowane systemy są skalowalne, dzięki czemu mogą rozwijać się wraz ze wzrostem firmy i jej wymagań.

Naszymi klientami są zarówno biura rachunkowe czy małe firmy jak i duże przedsiębiorstwa zatrudniające tysiące pracowników. Zapewniamy im stabilną pracę oprogramowania i stałą opiekę serwisową.
Nawiązując z nami relację klient może liczyć na dostosowanie rozwiązania do aktualnych potrzeb i szybką realizację projektu wdrożeniowego.

Wymagania rynku spowodowały, że w naszej ofercie od kilku lat znajdują się również serwery wirtualne i dzierżawa oprogramowania w systemie SaaS. Rozwiązania w tzw. chmurze doskonale sprawdzają się przy powszechnej pracy zdalnej z wielu miejsc.

Gamę naszych usług uzupełnia obsługa kadr i płac oraz rachunkowa. Wprowadzając outsourcing do palety naszych kompetencji stajemy się profesjonalnym dostawcą typu one stop shop, co w dobie galopującego postępu technologii informatycznych oraz przepisów prawa pozwala na kompleksową obsługę klienta w jednym miejscu.

Prezentacje i wdrożenia mogą również odbywać się w języku angielskim i niemieckim.

.